Ez a weboldal sütiket használ a felhasználói élmény javítása érdekében. A weboldal használatával Ön elfogadja az ezzel kapcsolatos irányelveinket.

Konfliktus napló 2014. június 16-tól

Hétfő (16)

A mai napot elemezve egy konfliktushelyzetem volt: az ebéd (nem esett jól).

• Reggel: kelés, készülődés, szokásos.
  • Délelőtt: érkezés a munkahelyre, szokásos. E-mailek olvasása, kicsit felbosszant, idétlen kérések, értelmetlen munka velük. Telefonok átlagosak, ja, volt itt is egy értelmetlen kérés a fejesek részéről.
  • Ebéd: olyat ettem, ami nem ízlett, nem esett jól.
  • Délután: főzés, utána egy laza futás.
  • Este: vacsora jólesett, tévé, nyugodt családi légkör.
  • Éjszaka: nyugodt.

Kedd (17)

A mai napom elemezve két konfliktus helyzetem volt: a puszi és a hideg (nem esett jól).

• Reggel: kelés, készülődés, szokásos.
  • Délelőtt: érkezés a munkahelyre, szokásos. Undorral adott puszi, nem esett jól, kicsit szagos volt a hölgy, de nem akartam megbántani, mindig nagyon kedves hozzám. Kis izgalom, meglátogatott a főnököm. Nem zaklatott fel, kicsit fáradtnak tűnt, olyan beleszarok állapotban volt. Területen egyeztettem megrendelőkkel, hideg volt. Nem szeretem a hideget. Tudásom alapján a lehűlt testben lecsökken a vér áramlási sebessége, lassabban folyik és ezért a sejtek arra az időre kevesebb oxigént kapnak. A kevés oxigén pedig kedvez a mikrobáknak és állítólag a rákos sejteknek is, ebben a közegben jobban érzik magukat és jobban tudják gyilkolni a testem.
  • Délután: otthon főztem káposztás tésztát. 17:30 órakor  jót futottam a Párommal. Kellemesen elfáradtam. Otthon egy kis pálinka vacsora előtt, utána szieszta.
  • Este: családias volt.
  • Éjszaka: mélyen és jól aludtam.

Szerda (18)

A mai napomat elemezve, a nem szeretek találkozni a kolléganőmmel konfliktust tudnám kiemelni.

• Reggel: kicsit álmosan keltem, szokásos.
  • Délelőtt: kint voltam a területen ellenőrizni, nagyon felbosszantottak, nem úgy végezték a munkát, ahogy megbeszéltük. Van egy kolléganőm, akitől herótom van. Mindig azt hiszi, hogy ki akarják használni és át akarják verni. Túl sok benne a rosszindulat, igaz, ezt én is kihasználtam és így neki is köszönhetem, hogy még van munkám. Tompán fáj a fejem, kicsit feszült vagyok.
  • Ebéd: elment, nem volt benne hús. Sajnos hús nélkül gyenge vagyok, szükségem van napi egyszer a húsra.
  • Délután: szieszta a munkahelyen, csendesen telt el a munkaidő. Megittam a szokásos zöld lötyimet és utána indultam haza. Munka után menten futni és ilyenkor iszom a zöld lötyit, hogy ne érezzem az éhséget. Laza futás volt, de így is a tüdőmet majd kiköptem. Érdekes a szervezetem, már elég régóta futok és egy táv után nem tudok fejlődni. Talán a korral járna???!!.
  • Este: futás után pótoltam a kalóriámat egy pohár finom vörös borral. Korai vacsora szalonnás tojás volt, jól belaktam. Csendes nyugodt családias este következett, befejezvén egy laza szexszel.
  • Éjszaka: 3 óráig nyugodt, mély alvásban volt részem, utána viszont felszínes, sűrűn ébredő alvásom volt idétlen álmokkal. Állítólag, mikor alszunk, az agyunk, amely nem más a tudósok szerint, mint egy tizenötödik generációs számítógép (a NASA számítógépei negyedik generációsak), rendszerezi gondolatainkat és adatokat tölt le a tudatunkból a tudatalattinkba. Ez a tevékenysége az agynak eredményezi azt, hogy az előző nap megélt rossz érzéseket, konfliktusokat  egy kicsit szebben látjuk reggel. Jegyezzétek meg, az agyunk nem felejt és betegségek formájában később felszínre hozza az elraktározott rosszérzésként átélt konfliktusokat. Remélem jól értelmeztem, amit valahol olvastam. Lényeg az, hogy én hiszek benne és ezért is vezetem a konfliktus naplómat.

Csütörtök (19)

A mai napomat elemezve, nem éltem át egészségemre károsító konfliktust.

• Reggel: a fenti éjszakámnak köszönhetően, álmosan és fáradtan keltem.
  • Délelőtt: még mindig álmos vagyok. Tök nyugis volt a délelőttöm.
  • Ebéd: megint hús nélküli, a végén még, ha nem figyelek oda, vegetáriánus leszek.
  • Délután: amióta tisztában vagyok a konfliktusok egészségemre gyakorolt hatásával, taktikázom az életben és ha egy mód van rá, csak azt csinálom, amihez kedvem van. Ma vigyáztam magamra, kerültem azokat az embereket, akik felzaklathattak volna és nem ellenőriztem azokat a részeket, ahol tudom, hogy felbosszanthattam volna magam. Tudom, ezt nem sokáig tehetem, mert a végén az okoz konfliktust, hogy úgysem kerülhetem jelenlegi munkám során el ezeket a helyzeteket. Otthon, édes otthon, megérkeztem a nyugalom szigetére. Megszavaztuk a lencsefőzeléket, beáztattam és elmentünk futni.
  • Este: főzés, kaja, nyugodt este.
  • Éjszaka: nagyon jól aludtam.

Péntek (20)

A mai napomat elemezve, konfliktust Apósom rám zúdított feladata okozott, de nem a munka, hanem inkább a stílusa.

• Reggel: kipihenten, és frissen kezdtem a napom.
  • Délelőtt: a péntek olyan volt, mint a többi péntek. Vártam a hétvégét, de sajnos volt néhány izgató telefon. Sikerült rugalmasan lerendezni. A délelőt többi része nyugodtan telt.
  • Ebéd: nagydarab kolbász, lencsefőzelékkel. Jól esett.
  • Délután: hazaértem, kezdtem magam átadni a pihentető hétvégének, de ez nem igazán sikerült. A drága jó Apósom keresett nekem egy kis elfoglaltságot és ezzel okozott is egy kis konfliktust. Ha valamit kitalál, azt azonnal csinálni kell, nem igazán érdekli, hogy mi lenne éppen a munkám. Úgy döntöttem, engedek a nyomásának és így hamarabb túl leszek a konfliktushelyzeten. A délután többi része viszont lazán telt. Futás ma nem volt.
  • Este: családias, könnyű vacsora és tv-zés.
  • Éjszaka: pokolian aludtam, egyszerűen nem tudok rájönni, hogy mi okozza nálam ezt a hétvégi rossz alvást. Többet voltam ébren, mint aludtam és azt is úgy tűnt, mintha éberen aludtam volna.

Szombat (21)

A mai napomat elemezve, a rossz alvás okozott számomra konfliktust, mert tudom, hogy az egészségemnek szüksége van a pihentető alvásra.

• Reggel: a fenti éjszakámból következően nyűgösen, fáradtan és dühösen keltem. Irány a piac. Na, ott még fokozták az idegállapotomat. Tömeg, sorban állás, lábomra tolt és húzott kézikocsik. Na, mindegy túl lettem a bevásárláson és hazaértem, a rossz alvástól és a bevásárlás okozta türelmetlenségemből adódóan kicsit paprikásan. Bőséges reggeli és utána kezdődhet a főzés.
  • Délelőtt: a főzés általában megnyugtat, lehet az a kis alkohol is segít, amit főzés közben elfogyasztok. A délelőtt csendes volt, némi telefonnal.
  • Ebéd: 13:30 Palócleves, sült csirke és a gyerekeknek házi készítésű pizza. Finom volt, jól laktam.
  • Délután: kávé kint az erkélyen összekötve egy kellemes napozással, mely alatt a kávé ellenére jól elaludtam.
  • Este: családiasan, csendesen telt.
  • Éjszaka: kicsit jobban aludtam, mint péntek éjszaka, de még most sem volt tökéletes. Ezektől a rendszeres hétvégi rossz alvásoktól mindig fáradtam érkezem hétfőn a munkahelyemre.

Vasárnap (22)

A mai napomat elemezve, nem éltem át egészségemre károsító konfliktust.

• Reggel: korán kelés, Párommal kimentünk egy nagyot futni, jól esett. Bőséges reggeli, kávé az erkélyen.
  • Délelőtt: egyeztetés a szomszéddal a közös bográcsozás kezdéséről, hogy mit főzünk, azt már előzőleg megbeszéltük. Paprikás tyúkot nokedlival, kovászos uborkával. Ezek a délelőttök a kedvenceim. Közösen főzőcskézünk, iszogatunk, beszélgetünk. Az időjárás lehetett volna kedvesebb is hozzánk, de ettől rosszabb sose legyen.
  • Ebéd: 13:30 kajálás. Finom volt.
  • Délután: kávé, alvás és egy kicsi napozás.
  • Este: nyugodt családi ténykedés.
  • Éjszaka: na, most, hogy reggel jönni kell dolgozni, tudtam volna még aludni.

Hétfő (23)

A mai napomat elemezve, nem éltem át egészségemre károsító konfliktust, kivéve, amit a magas vérnyomásom okozott.

• Reggel: pihentem keltem, sajnos ennek ellenére a vérnyomásom magasnak tűnt 147/95.
  • Délelőtt: érkezés a munkahelyre szokásos. Kicsit feszült vagyok, hétfőn mindig ilyen érzésem van. Hétfői napon sem tárgyalni, sem vizsgázni nem megyek, nagyon gyenge a teljesítményem. Terület bejáráskor nem volt semmi konfliktust előidéző esemény. Nyugodt délelőtt.
  • Ebéd: maradék, sült csirke és lencsefőzelék. Elment.
  • Délután: néhány telefon, e-mail. Vérnyomásmérés, nem tudok rájönni, hogy mitől magas a vérnyomásom, ezért dühös vagyok. Kénytelen vagyok bevenni egy vérnyomás tablettát. Hazaértem, vérnyomásom átlagos. Irány a futás, ma javítottam eddigi teljesítményemen.
  • Este: vacsora, maradék palócleves, nokedlit is akartam, de azt megették előlem. Nyugodt családias légkör.
  • Éjszaka: jól aludtam

Kedd (24)

A mai napom elemezve, nem éltem át  egészségemre károsító konfliktust.

• Reggel: pihentem keltem, vérnyomásom megnyugtató 137/85.
  • Délelőtt: érkezés a munkahelyre szokásos. E-mailek, telefonok. 10 óra vérnyomásom felment 152/85, ebben az időben mindig magasabb. Bosszankodás, sorozatban áramszünet van, keressük az okát.
  • Ebéd: palócleves, jól esett, de éhes maradtam. Ma egyfolytában éhes vagyok.
  • Délután: csendes, rám tört az álmosság, alig bírtam nézni a monitort.  Vérnyomásom megint jó 135/82. Migrénes látás zavarom volt, nem tudok rájönni, hogy mi okozhatja. Talán a túlzott nyugodtság???!!! Futás, jól ment, az első körnél majdnem megálltam, de utána javult az erőnlétem.
  • Este: kis főzés, vacsora, nyugodtság.
  • Éjszaka: jól aludtam.

Szerda (25)

A mai napom elemezve, nem éltem át egészségemre károsító konfliktust, max bosszant a vérnyomás ingadozásom.

• Reggel: pihentem keltem, vérnyomásom megnyugtató 135/85.
  • Délelőtt: 9 órakor mértem a vérnyomásom, megint magas volt 152/91 nem értem mitől megy fel. Keresem, kutatom az okát. Mostanában egyfolytában éhes vagyok, ezért úgy döntöttem, hogy ma bűnözök. Egy nagydarab szalonnát reggeliztem kenyérrel és zöldségekkel. Jól laktam és megnyugodtam. 10 órakor (kaja után egy órával) mértem ismét a vérnyomásom, jé megint normális volt. Kezdem figyelni magam, még a végén kiderül, hogy az "éhezés" okozhatja nálam a magas vérnyomást, de az is lehet, mert olvastam valahol, hogy felborulhat délelőtt a nátrium/kálium egyensúlyom és ez is okozhatja a vérnyomás emelkedést. Elképzelhető, hogy éhezéskor lecsökkenhet a nátrium szintem, besűrűsödik a vérem a folyadék leadása (nincs a véremben megfelelő mennyiségű nátrium és a vér és a sejtek elengedik a vizet) miatt és nehezebben, nagyobb nyomással tud csak haladni. Na, ez csak egy elmélet megpróbálok utána nézni a NETEN.
  • Ebéd:még mindig Palócleves, finom és ízlik is, de már unom. Amúgy jól esett.
  • Délután: vérnyomásom folyamatosan csökken, ez megnyugtat. Futás a Párommal. Bűnöztünk az este spagetti volt a vacsora.
  • Este: nyugodt, családias.
  • Éjszaka: jól és pihentetően aludtam.

Csütörtök (26)

A mai napon nem éltem át egészségemre károsító konfliktust, kivéve kicsi fiam érzelmi fájdalmát és egy új tablet vásárlásának anyagi konfliktusát.

• Reggel: pihentem keltem, vérnyomásom 128/81. Volt reggel ismét egy migrénes látás zavarom. Lehet, hogy a lelki fájdalomtól, amit a kicsi fiam okozott. Szerintem véletlenül eltörte a tabletjét. Dühös lettem, de látva érzelmi reakcióját, nagyon megsajnáltam. A fájdalom, keveredve a bosszankodással a szívemig hatolt. Nagyon megsajnáltam. Aki ismer, tudja nem könnyen veszem rá magam egy másik megvételére, de a kicsi fiú akkora érzelmi megbánást élt át, úgy hogy próbálta mutatni magát, hogy nem zavarja továbbiakban a tablet hiánya, hogy megbeszéltük a Párommal, hogy veszünk neki még egyet. Ne hogy lelki konfliktusba essen.
  • Délelőtt: 9 órakor mértem a vérnyomásom, megint magas volt 152/91 nem értem mitől megy fel.  9:10 szalonnát reggeliztem kenyérrel és zöldségekkel. Jól laktam és megnyugodtam.
  • Ebéd: paprikás csirke, nokedlivel.
  • Délután: laza, nyugodt. Délutáni a szokásos futás. Főzés, laza lecsó. jól esett. Pihi, TV-zés.
  • Este: nyugodt családias.
  • Éjszaka: nyugodt alvás.

Péntek (27)

• Reggel: ébredés kipihenten, kicsi zavar a reggeli készülődésben. A Párom utazott B.pestre, nekem kellett a gyerekeket vinni a focitáborba. Ezek a rám ruházott reggeli elindulások mindig megzavarják a nyugalmat. Nem szeretem a nem szokványos bioritmusomat megzavaró programokat. Sikeresen megoldottam a feladatot, kezdek megnyugodni.
  • Délelőtt: Várom a főnökömet, rendes ember, de valahogy mindig kitalál valamit, ami viszont nekem nem mindig tetszik. Tehát közelsége mindig kicsit feszültté tesz.